mint media dubrovnik
ŽELITE UNAPRIJEDITI svoje poslovanje?

Mi imamo rješenje za Vas Mint Media zna kako na originalan i profesionalan način privući pažnju drugih i prenijeti svoju poruku javnosti.

Poslovni sustavi (ERP)

Pay Per Click (PPC) Management

WEB & SEO

Marketing & PR

Grafički dizajn & tisak

JAVITE NAM SE!
Mintovi profesionalci će pronaći optimalno rješenje koje će istaknuti vaš brend, ali i unaprijediti vaše poslovanje.

+385 (0)20 201 090

info@mint-media.hr

Liechtensteinov put 3, 20000 Dubrovnik, Croatia

mint media dubrovnik
DO YOU WANT TO IMPROVE your business?

We have the solution! Mint Media knows the original and professional way how to attract the attention of target audience and to communicate your brand to your potential customers.

Business systems (ERP)

Pay Per Click (PPC) Management

WEB & SEO

Marketing & PR

Graphic design and print

CONTACT US!
Mint's professionals will find an optimal solution that will highlight your brand, improve your business processes, and sales.

+385 (0)20 201 090

info@mint-media.hr

Liechtensteinov put 3, 20000 Dubrovnik, Croatia

+385 20 201 090

Liechtensteinov put 3, Dubrovnik

Top
društvene mreže mint media

DA JE DRUŠTVENE MREŽE VODITI LAKO, DRUŠTVENE MREŽE BI VODIO SVATKO!

Vođenje društvenih mreža nije samo objava posta na Facebooku niti fotografija na Instagramu. Riječ je o skupu alata i sustavnoj komunikaciji kojom ćemo ostvariti prisutnost i interakciju s pratiteljima, ali ih i potaknuti na korištenje proizvoda i usluga.

Kako uz prisutnost ostvariti i rezultate zna Tibor Pištalo, Community Manager u full service digitalnoj agenciji Mint Media, koji se s timom brine za održavanje društvenih mreža velikog broja klijenata iz različitih područja poslovanja.

Važnost društvenih mreža je prepoznata, broj poslovnih kanala na mrežama rastu iz dana u dan, no poruke ne dolaze uvijek do krajnjih korisnika i ciljane publike. Zašto je to tako? 

Jedan od razloga je upravo to što se prepoznaje važnost prisutnosti, ali mnogi brendovi i kompanije nemaju jasno definirane ciljeve kampanje. U skladu s tim, objavljuje se sadržaj koji nije relevantan za ciljnu publiku ili je previše jednoličan pa se tako brzo “utopite u masu” i unatoč čestim objavama vaša vas publika ne doživljava previše.

U prilog važnosti društvenih mreža govore i brojke:

2.01 milijardi aktivnih korisnika mjesečno

više od 800 milijuna aktivnih korisnika.

No, same brojke nisu garancija uspjeha. Iako su nam društvene mreže omogućile da naše poruke i ponude komuniciramo s cijelim svijetom, zbog velikog broja raznih informacija koje korisnici dobivaju putem njih, nije se uvijek lako istaknuti u tom mnoštvu i pridobiti pažnju željenih korisnika. Upravo zato potrebna je sustavna komunikaciju koja je prilagođena svakom kanalu, a u isto vrijeme u skladu s cjelokupnom marketinškom strategijom brenda. Facebook i Instagram ujedno su i kanali za oglašavanje te je jako bitno znati koristiti alate kako bi se postigao maksimalan učinak i istaknulo klijenta među konkurencijom. Svaka društvena mreža je specifična po grupi korisnika i njihovom ponašanju, stoga marketinšku strategiju treba prilagoditi kanalu oglašavanja.

Što je ključno kod vođenja društvenih mreža?

dosljednost i konzistentnost drustvene mreze

Dosljednost i konzistentnost komunikacije odnosno komunikacija u skladu s vrijednostima brenda, ali i u skladu s trendovima te specifičnostima ciljne skupine kojoj se obraćamo. Ključno je odrediti ton komunikacije na svakoj društvenoj mreži i uskladiti svoje poruke. Jedinstvenim načinom komunikacije dodatno će se osigurati prepoznatljivost brenda.

dvosmjerna komunikacija drustvene mreze

Spremnost na dvosmjernu komunikaciju – iako je dvosmjerna komunikacija koje društvene mreže dozvoljavaju prednost, potrebno je imati na umu da korisnici mogu ocijeniti ili komentirati svoja iskustva s određenim brendom, što znači da klijent mora biti spremni na razgovor. Moguće nezadovoljstvo klijenata može utjecati na reputaciju branda, stoga je strateška komunikacija s pratiteljima izuzetno važna.


Znati što korisnici očekuju i žele – potrebno je pričati jezikom koji vaša publika razumije. Dakle, uz poznavanje trendova potrebno je poznavati i publiku, njihove navike, interese, teme o kojima žele pričati, ali i vrijeme kada su prisutni na društvenim mrežama. Kako bi zadržali njihovu pažnju iznova se treba kreirati zanimljiv sadržaj i održavati kvaliteta istog.


Brzo reagirati na sve komentare ili upite korisnika. Publika je nestrpljiva i očekuje odgovore što prije, ali ne generičke poruke kojima ćete ih preusmjeriti na službu za korisnike i sl. Suhoparni odgovori koji samo ispunjavaju formu nisu dovoljni – posvetite pažnju svom korisniku i pokušajte mu dati jasan i konkretan odgovor, jer to uvelike utječe na kredibilitet profila i odnos s pratiteljima.

Što sve mora raditi Community Manager kako bi društvene mreže jednog brenda bile uspješne? 

Posao Community Managera ne podrazumijeva samo komuniciranje i objavljivanje sadržaja kao što se to često interpretira, već obuhvaća osmišljavanje kreativnih ideja, kreiranje tekstualnog i vizualnog sadržaja, ali i dostupnost u bilo kojem trenutku. Za dobar plan komunikacije na društvenim mrežama, potrebna je redovita analiza tržišta i aktivnosti pratitelja stranica.

Plaćeno oglašavanje je neizostavan dio profesionalne marketinške kampanje poslovnih klijenata, pa je tako potrebno kreirati plaćene oglase za ciljanu skupinu, te iste svakodnevno optimizirati i klijente poticati na akciju.

Uz to, svaku od ovih stavki potrebno je koordinirati s klijentom te ga redovito izvještavati o rezultatima aktivnosti.

Uz sve ove aktivnosti, što je najbolji pokazatelj uspješnosti stranice? 

Prednost uvijek dajemo kvalitetnom sadržaju koji će pridonijeti organskom rastu broja pratitelja, a koji će održavati vašu zajednicu budnom i zainteresiranom.

Jako je bitno od samog početka imati kvalitetan sadržaj, jer je on taj koji će privući, i što je još bitnije zadržati publiku. S vremenom broj pratitelja raste zahvaljujući dobro postavljenim oglasima i kvalitetnom sadržaju, te u tom trenutku kvaliteta sadržaja mora biti na još većoj razini s obzirom na veća očekivanja publike.

 

Ako imate velik broj pratitelja na društvenim mrežama, ali nitko ne reagira na vaš sadržaj, čemu ta brojka pridonosi? Jeste li ostvarili neku od željenih konverzija?

 

Kvalitetan sadržaj bi podrazumijevao… 

…ono što ističe vaš brend. Nekada je veći naglasak na kvalitetnom tekstualnom sadržaju, nekada fotografiji ili videu koja ostavlja bez daha, ali u svakom slučaju morate posvetiti pažnju svakoj stavci baš svake objave.

Svaki dan se susrećemo s inovacijama kao što su na primjer 360 videa/fotografije, animacije te je bitno znati ih implementirati kako bi se publici pružilo nešto novo i zanimljivo, nešto čime će se dodatno istaknuti brend. Kod kvalitetnog sadržaja svaka objava mora imati cilj zbog kojeg je postavljena i  biti u skladu s cjelokupnom marketinškom kampanjom. 

 

Koji su najveći izazovi u svijetu društvenih mreža? 

Izazov je pratiti trendove i uspješno ih implementirati u svoj sadržaj, odnosno pravovremeno reagirati na zahtjeve publike. Zbog okruženja koje se stalno mijenja i razvija, trebamo biti spremni na konstantne promjene primjenu najmodernijih metoda oglašavanja.

Redovitim analizama tržišta i publike mogu se predvidjeti i prepoznati koje informacije su relevantne za određeno tržište i ciljanu publiku u kojem periodu.

No, to ne mora biti vaša briga. Kontaktirajte nas, a mi ćemo se pobrinuti da vaše društvene mreže budu vođene na ispravan način, jer su upravo one ogledalo vašeg poslovanja.

Komentari