{"id":450,"date":"2017-10-19T10:35:52","date_gmt":"2017-10-19T10:35:52","guid":{"rendered":"http:\/\/optimize.mikado-themes.com\/?p=450"},"modified":"2017-10-26T14:41:24","modified_gmt":"2017-10-26T13:41:24","slug":"izrada-web-stranica-dubrovnik","status":"publish","type":"post","link":"https:\/\/www.mint-media.hr\/hr\/izrada-web-stranica-dubrovnik\/","title":{"rendered":"KAKO WEB STRANICA MO\u017dE BITI KORISTAN SAVEZNIK U POSLOVANJU?"},"content":{"rendered":"[vc_row][vc_column][vc_column_text]Web stranica mo\u017ee biti jak prodajni kanal, mo\u017ee biti koristan saveznik u poslovanju, pridonijeti iskustvu potencijalnih klijenata, a mo\u017ee biti samo mjesto na webu koje ostvaruje par posjeta mjese\u010dno i stvara vam frustracije jer ste ulo\u017eili vrijeme i novac, no rezultat je izostao. U ovom blogu odgovorit \u0107u za\u0161to dolazi do neuspjeha web stranica, jesu li stranice mrtve te kako se mo\u017ee iskoristiti njihov puni potencijal.<\/p>\n
Pri\u010da o tome da web umire definitivno je daleko od istine. Prisutnost drugih online kanala je samo pove\u0107ala zna\u010daj web stranice kao finalnog odredi\u0161ta za konverzije. Web je i dalje izuzetno jak kanal prodaje, a prednosti koje ima te\u0161ko mogu izumrijeti.<\/p>\n
Webovi koji \u201cumiru\u201d su oni koji ne ispunjavaju svoju svrhu i koji ne prate trendove. To je \u010dest slu\u010daj. Ljudi nam dolaze s nepovjerenjem jer su napravili web stranicu, ali rezultati su izostali. Valjda tako nastaje taj mit o tome kako su web stranice nepotrebne ba\u0161 u vremenu kada ljudima raste poslovanje upravo zahvaljuju\u0107i webu.<\/p>\n
Za po\u010detak ne smijemo gledati na web stranice kao na alat kojeg \u0107emo napraviti jednom i ne odr\u017eavati ga. Bitno je reagirati brzo i prilago\u0111avati se promjenama koje dolaze, a koje se integriraju s drugim kanalima.<\/p>\n
Ukratko, uspje\u0161na web stranica ispunjava sljede\u0107a \u010detiri kriterija:
\n
1<\/span><\/p>\n lako je prona\u0107i na internetu<\/span> 2<\/span><\/p>\n jasno i zanimljivo 3<\/span><\/p>\n prati sve moderne tehni\u010dke zahtjeve (sigurnost, brzina, kod)<\/span> 4<\/span><\/p>\n poti\u010de posjetitelje na akciju <\/p>\n Razlog izostanka uspjeha web stranice je upravo lo\u0161a izvedba nekog ili svih navedenih kriterija.<\/p>\n Ne mislim da klijent mora znati sve tehni\u010dke stvari, dapa\u010de, i ne o\u010dekujem da ih znaju. Na kraju krajeva, klijenti dolaze nama iz tog razloga. U cijeloj pri\u010di, za uspjeh weba (aplikacije, poslovnog sustava i\/ili cijele komunikacijske strategije) najbitnije je povjerenje i otvorenost. Moj savjet je da se uvijek klijentu jasno objasne sva pitanja koja potencijalno ima te da ga se uklju\u010di kao partnera u sam tijek izrade weba. To nas uvijek iznova dovodi do ostvarenja cilja i zadovoljstva klijenta, bez obzira o kojem dijelu posla je rije\u010d.<\/p>\n Nakon dizajna i programiranja slijedi, mo\u017eemo to tako re\u0107i, marketing web stranice, ali i kontinuirano stvaranje originalnog i zanimljivog sadr\u017eaja. SEO (Search engine optimization) jest skup metoda i tehnika s ciljem boljeg pozicioniranja stranice unutar rezultata pretrage Internet tra\u017eilica. Investiranje koje vas, najjednostavnije re\u010deno, mo\u017ee dovesti na vrh tra\u017eilica, a samim time pove\u0107ati posje\u0107enost te pridonijeti krajnjem cilju tj. konverziji. No, ono \u0161to je jako bitno jest da imate jasan smjer i da smo cilj postavili na samom po\u010detku osmi\u0161ljavanja web stranice.<\/p>\n Realno, prije nego \u0161to krenemo na posje\u0107enost moramo biti sigurni da \u0107e stranica ispuniti poslovni cilj, a to je pretvoriti posjetitelje u korisnike va\u0161ih usluga. Na kraju i jest najbitnije je li ostvarena konverzija, odnosno je li va\u0161 klijent do\u0161ao do informacije, kupio ili mo\u017eda rezervirao va\u0161u uslugu. Klju\u010dna stavka u svemu tome je to \u0161to imate samo nekoliko sekundi pa\u017enje va\u0161eg posjetitelja da ga zainteresirate.<\/p>\n Za\u0161to govorimo o konverzijama kada je postavljeno pitanje o posje\u0107enosti web stranice? Zato \u0161to nam je cilj opravdati ulaganje u pove\u0107anje posje\u0107enosti. Tako da bih ja rekao kako je dobra posje\u0107enost optimalni broj posjeta na va\u0161u stranicu koji donosi maksimalni mogu\u0107i profit\/korist za klijenta. U dosada\u0161njoj praksi susretao sam se sa stranicama koje su ulagale velike iznose u digitalno ogla\u0161avanje i SEO. Rezultat je bio veliki promet preko stranice, ali bilanca ne bi bila pozitivna, tj. vi\u0161e su ulo\u017eili nego zaradili. Moje pitanje je da li je takva \u201cvelika\u201d posje\u0107enost ispunila cilj?<\/p>\n Danas je web potreban svakome. Generacije koje su odrasle uz Internet polako postaju glavni korisnici roba i usluga, a prvo mjesto na kojem \u0107e potra\u017eiti informacije jest internet. Prednost web stranica za razliku od drugih kanala kao \u0161to su na primjer dru\u0161tvene mre\u017ee jest \u0161to nema nikakvih ograni\u010denja u na\u010dinu prezentacije va\u0161ih usluga i koli\u010dini informacija koje \u017eelite pru\u017eiti.<\/p>\n Samo s kvalitetnom web\u00a0stranicom\u00a0mo\u017eete zna\u010dajno unaprijediti\u00a0Va\u0161e poslovanje i istaknuti se u bespu\u0107ima\u00a0interneta. Web stranica mo\u017ee biti jak prodajni kanal, mo\u017ee biti koristan saveznik u poslovanju, pridonijeti iskustvu potencijalnih klijenata, …<\/p>\n","protected":false},"author":3,"featured_media":3991,"comment_status":"open","ping_status":"open","sticky":false,"template":"","format":"standard","meta":{"_coblocks_attr":"","_coblocks_dimensions":"","_coblocks_responsive_height":"","_coblocks_accordion_ie_support":"","_mi_skip_tracking":false},"categories":[6],"tags":[87,88],"yoast_head":"\n
\n
\nSEO, pla\u0107eno ogla\u0161avanje \u2013 Adwords, dru\u0161tvene mre\u017ee, PR\u2026<\/span><\/p>\n<\/div>\n<\/div><\/div>
\n
\nprezentira sadr\u017eaj<\/span>
\nUI&UX design, content writing\u2026<\/span><\/p>\n<\/div>\n<\/div><\/div><\/div>\n
\n
\nhttps, optimizacija sadr\u017eaja i koda, hosting\u2026<\/span><\/p>\n<\/div>\n<\/div><\/div>
\n
\n(upit, rezervaciju, kupnju)<\/span>
\npsiholo\u0161ki aspekt poziva na akciju\u2026<\/span><\/p>\n<\/div>\n<\/div><\/div><\/div>\nStvari se jako brzo mijenjaju i stalno dolaze novi kanali kojima se, uz postoje\u0107e, potrebno prilagoditi. Kako se klijenti nose s tim s obzirom na to da oni imaju svoje poslovanje i svakodnevne obveze? \u00a0<\/b><\/h4>\n
Recimo da smo prona\u0161li dobro rje\u0161enje, napravili web stranicu, ali \u0161to nakon toga? \u010cesto stranica ostane \u201ctamo negdje\u201d na internetu, a ljudi do\u0111u do nje tu i tamo?<\/b><\/h4>\n
Ali \u0161to zna\u010di dobra posje\u0107enost?<\/b><\/h4>\n
Bez obzira na sve prednosti web stranica, treba li ba\u0161 svakom biznisu web? Kolika je razlika potreba malih ili velikih firmi?<\/b><\/h4>\n
I na kraju, koja je formula<\/b>\u00a0uspjeha?<\/b><\/h4>\n
\nRecept je jednostavan. Javite nam se i<\/b>\u00a0mi \u0107emo nadma\u0161iti postavljene ciljeve!<\/b><\/p>\n[\/vc_column_text][\/vc_column][\/vc_row]\n","protected":false},"excerpt":{"rendered":"