{"id":3985,"date":"2017-10-25T14:19:02","date_gmt":"2017-10-25T14:19:02","guid":{"rendered":"https:\/\/www.mint-media.hr\/?p=3985"},"modified":"2017-11-13T09:29:41","modified_gmt":"2017-11-13T08:29:41","slug":"vodenje-drustvenih-mreza","status":"publish","type":"post","link":"https:\/\/www.mint-media.hr\/hr\/vodenje-drustvenih-mreza\/","title":{"rendered":"DA JE DRU\u0160TVENE MRE\u017dE VODITI LAKO, DRU\u0160TVENE MRE\u017dE BI VODIO SVATKO!"},"content":{"rendered":"[vc_row][vc_column][vc_column_text]Vo\u0111enje dru\u0161tvenih mre\u017ea nije samo objava posta na Facebooku niti fotografija na\u00a0Instagramu. Rije\u010d je o skupu alata i sustavnoj komunikaciji kojom \u0107emo ostvariti prisutnost i interakciju s pratiteljima, ali ih i potaknuti na kori\u0161tenje proizvoda i usluga.<\/p>\n
Kako uz prisutnost ostvariti i rezultate zna Tibor Pi\u0161talo,\u00a0Community\u00a0Manager u\u00a0full\u00a0service\u00a0digitalnoj\u00a0agenciji\u00a0Mint\u00a0Media, koji\u00a0se s timom brine za odr\u017eavanje dru\u0161tvenih mre\u017ea velikog broja klijenata iz razli\u010ditih podru\u010dja poslovanja.[\/vc_column_text][\/vc_column][\/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text css=”.vc_custom_1508941601330{padding-top: 15px !important;}”]\n